opc_loader

Promotie
59,95 47,95
Gastenboek
de Romph 
Plezierig en goed contact en informatie....
Antoinette 
Het is n Kadeau voor miin man en er is er...
Ronald 
Gisteren heeft dit weerstation een Ventus266...
Lanting 
Snel geleverd ,goede service Aanrader!!!
Jos pekelharing 
Ik gebruik al enige jaren een Ventus weer...
Frank Peters 
Zoals altijd weer top service! Snel en...
Peter 
Prima advies en ondersteuning bij het...
dirk lamberts 
DAVIS PRODUKTEN Ook bij langdurig weinig...
Brian Jones 
My Oregon AWS extended with a UV sensor...
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg


Garantie:
 

Indien uw product een defect vertoont binnen de garantieperiode, kunt u contact met ons opnemen.

Dit kan via: support@weerspecialist.nl

Vermeld in uw email het ordernummer en een omschrijving van het probleem. Uiterlijk de volgende werkdag krijgt u van ons bericht of het probleem onder de garantie valt en hoe het eventueel verder wordt afgehandeld.

De kosten voor het opsturen van defecte artikelen zijn voor rekening van de klant. De kosten voor het terugsturen van de gerepareerde/vervangen artikelen zijn voor rekening van Weerspecialist.
 

Retourafhandeling:
 

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product ter retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alléén ongebruikt (dus niet buiten gebruikt!), compleet en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Bestelde batterijen worden niet retour genomen.
De kosten voor het retour zenden zijn voor uw rekening.
 

Vóórdat u tot retournering overgaat, meldt u de retournering aan op: support@weerspecialist.nl
 

U ontvangt dan een retourformulier dat u invult en bij de zending voegt.U kunt hier alvast het formulier downloaden.
 

Zodra wij het product in goede staat retour ontvangen hebben, zal het aankoopbedrag en de aan ons betaalde verzendkosten op uw rekening worden teruggestort. 
 

Klachten:
 

Indien er zich een geschil voordoet tussen de koper en Weerspecialist / Weerstationkopen, is er de mogelijkheid tot bemiddeling door Stichting Webshop Keurmerk. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van SGC (www.sgc.nl)

Menu
  • Nederlands
  • English
  • Français
  • Deutsch