opc_loader

.

Promotie
89,95 79,95
Gastenboek
Rene van der Pol 
Blij met mijn Garni 3015. Werkt prachtig....
wendy 
goeie prijs kwalitiet! snelle...
Caspar 
Jaren terug een Davis weerstation...
Jelle Visser 
Deze week heb ik als eerste de nieuwe Garni...
Jaap 
Ik heb de eenvoudige TFA Sensorhut gekocht,...
Wout Slob 
In mei 2022 een weerstation gekocht.De...
xandra 
Probleem van een door mijn eigen stommiteit...
Marc Josemans 
Omdat ik onbekend was met alle verschillende...
Gerda 
Alles makkelijk aan te sluiten en het werkt...
Wim vV 
Recentelijk heb ik een Garni 1085 Arcus...
Ad Eindhoven 
Hartelijk dank voor de support bij de TFA...
Yiannakis Ioannou 
Excellent Service!!!!!! Fast Shipment and...
Patrick  
Top, de afhandeling snel. Goed verpakt dus...
R.Duran 
Ik had alleen een nieuwe buitensensor nodig...
Frank  
Super snel geleverd en zeer tevreden met het...


Garantie:
 

Indien uw product een defect vertoont binnen de garantieperiode, kunt u contact met ons opnemen.

Dit kan via: support@weerstationkopen.nl

Vermeld in uw email het ordernummer en een omschrijving van het probleem. Uiterlijk de volgende werkdag krijgt u van ons bericht of het probleem onder de garantie valt en hoe het eventueel verder wordt afgehandeld.

De kosten voor het opsturen van defecte artikelen zijn voor rekening van de klant. De kosten voor het terugsturen van de gerepareerde/vervangen artikelen zijn voor rekening van Weerspecialist.
 

Retourafhandeling:
 

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product ter retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alléén ongebruikt (dus niet buiten gebruikt!), compleet en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Bestelde batterijen worden niet retour genomen.
De kosten voor het retour zenden zijn voor uw rekening.
 

Vóórdat u tot retournering overgaat, meldt u de retournering aan op: support@weerstationkopen.nl
 

U ontvangt dan een retourformulier dat u invult en bij de zending voegt.U kunt hier alvast het formulier downloaden.
 

Zodra wij het product in goede staat retour ontvangen hebben, zal het aankoopbedrag en de aan ons betaalde verzendkosten op uw rekening worden teruggestort. 
 

Klachten:
 

Indien er zich een geschil voordoet tussen de koper en Weerspecialist / Weerstationkopen, is er de mogelijkheid tot bemiddeling door Stichting Webshop Keurmerk. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van SGC (www.sgc.nl)