opc_loader

.

Promotie
79,95 69,95
Gastenboek
Arno 
al eerder naar volle tevredenheid een...
Aad v Ewijk 
Batterijen van de buitenunit Garni 1055...
Aroby 
Toen ik las dat ook de Garni 2055 Arcus te...
Jaap 
Voor de aanschaf van de Garni Arcus 2055...
Hans 
Van mijn Alecto weerstation was de windmeter...
Barend 
Veel plezier van deze weerwinkel vlak bi ons...
Theo 
Met plezier het weerstation Garni 940...
P.G. van Es 
Cresta temp./hygro sensor defect. Uw advies:...
willy provo 
Bedankt voor de vlotte levering van mij...
Bob. 
Meegedacht en professioneel geholpen ben...
Winkelwagen


Garantie:
 

Indien uw product een defect vertoont binnen de garantieperiode, kunt u contact met ons opnemen.

Dit kan via: support@weerspecialist.nl

Vermeld in uw email het ordernummer en een omschrijving van het probleem. Uiterlijk de volgende werkdag krijgt u van ons bericht of het probleem onder de garantie valt en hoe het eventueel verder wordt afgehandeld.

De kosten voor het opsturen van defecte artikelen zijn voor rekening van de klant. De kosten voor het terugsturen van de gerepareerde/vervangen artikelen zijn voor rekening van Weerspecialist.
 

Retourafhandeling:
 

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product ter retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alléén ongebruikt (dus niet buiten gebruikt!), compleet en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Bestelde batterijen worden niet retour genomen.
De kosten voor het retour zenden zijn voor uw rekening.
 

Vóórdat u tot retournering overgaat, meldt u de retournering aan op: support@weerspecialist.nl
 

U ontvangt dan een retourformulier dat u invult en bij de zending voegt.U kunt hier alvast het formulier downloaden.
 

Zodra wij het product in goede staat retour ontvangen hebben, zal het aankoopbedrag en de aan ons betaalde verzendkosten op uw rekening worden teruggestort. 
 

Klachten:
 

Indien er zich een geschil voordoet tussen de koper en Weerspecialist / Weerstationkopen, is er de mogelijkheid tot bemiddeling door Stichting Webshop Keurmerk. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van SGC (www.sgc.nl)