opc_loader


Promotie
Gastenboek
Tahar 
Vorig jaar de Garni Arcus 1055 gekocht in de...
"Paulusma" 
Na weken van studie, heb ik eindelijk mijn...
L.H.den Brok 
Gekocht een weerstation W 830 . Een prachtig...
Pieter Goldhoorn 
Zeer snelle en correcte levering. Ik ben er...
christian perceval 
Toujours aussi efficace pour la livreson
Bert Zoutenbier 
Wat moet je nog schrijven Dick en zijn vrouw...
Karien 
Van de week een nieuwe buitensensor gekocht...
N Haagsma 
Bij de weerspecialist de Ventus W830...
Jean-pierre Longin 
product goed aangekomen maar de buitensensor...
Bernard Halloin 
Weerstation W-177 (Ventus) Ik ben erg blij...
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg


Garantie:
 

Indien uw product een defect vertoont binnen de garantieperiode, kunt u contact met ons opnemen.

Dit kan via: support@weerspecialist.nl

Vermeld in uw email het ordernummer en een omschrijving van het probleem. Uiterlijk de volgende werkdag krijgt u van ons bericht of het probleem onder de garantie valt en hoe het eventueel verder wordt afgehandeld.

De kosten voor het opsturen van defecte artikelen zijn voor rekening van de klant. De kosten voor het terugsturen van de gerepareerde/vervangen artikelen zijn voor rekening van Weerspecialist.
 

Retourafhandeling:
 

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product ter retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alléén ongebruikt (dus niet buiten gebruikt!), compleet en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Bestelde batterijen worden niet retour genomen.
De kosten voor het retour zenden zijn voor uw rekening.
 

Vóórdat u tot retournering overgaat, meldt u de retournering aan op: support@weerspecialist.nl
 

U ontvangt dan een retourformulier dat u invult en bij de zending voegt.U kunt hier alvast het formulier downloaden.
 

Zodra wij het product in goede staat retour ontvangen hebben, zal het aankoopbedrag en de aan ons betaalde verzendkosten op uw rekening worden teruggestort. 
 

Klachten:
 

Indien er zich een geschil voordoet tussen de koper en Weerspecialist / Weerstationkopen, is er de mogelijkheid tot bemiddeling door Stichting Webshop Keurmerk. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van SGC (www.sgc.nl)