opc_loader

.

Promotie
Gastenboek
A de Kadt 
Weerstation geeft duidelijke informatie....
Onne 
Prima weer station geleverd. Bij installatie...
André 
een Alecto WS-5500 gekocht omdat...
Roald 
Prima service, en snelle levering. WS-5500...
Tahar 
Mijn buitensensor van mijn Garni 1055 Arcus...
Anoniem 
Ik heb onlangs een Alecto WA-5500...
Rene 
prima service op tijd geleverd alleen...
Arno 
Snelle levering tegen een zeer concurrerende...
Jan Gelling 
Ongeveer 1 jaar terug had ik een digitale...
Pieter Masereeuw 
Ik ben erg tevreden met de aankoop van mijn...
Winkelwagen


Garantie:
 

Indien uw product een defect vertoont binnen de garantieperiode, kunt u contact met ons opnemen.

Dit kan via: support@weerspecialist.nl

Vermeld in uw email het ordernummer en een omschrijving van het probleem. Uiterlijk de volgende werkdag krijgt u van ons bericht of het probleem onder de garantie valt en hoe het eventueel verder wordt afgehandeld.

De kosten voor het opsturen van defecte artikelen zijn voor rekening van de klant. De kosten voor het terugsturen van de gerepareerde/vervangen artikelen zijn voor rekening van Weerspecialist.
 

Retourafhandeling:
 

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product ter retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alléén ongebruikt (dus niet buiten gebruikt!), compleet en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Bestelde batterijen worden niet retour genomen.
De kosten voor het retour zenden zijn voor uw rekening.
 

Vóórdat u tot retournering overgaat, meldt u de retournering aan op: support@weerspecialist.nl
 

U ontvangt dan een retourformulier dat u invult en bij de zending voegt.U kunt hier alvast het formulier downloaden.
 

Zodra wij het product in goede staat retour ontvangen hebben, zal het aankoopbedrag en de aan ons betaalde verzendkosten op uw rekening worden teruggestort. 
 

Klachten:
 

Indien er zich een geschil voordoet tussen de koper en Weerspecialist / Weerstationkopen, is er de mogelijkheid tot bemiddeling door Stichting Webshop Keurmerk. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van SGC (www.sgc.nl)