opc_loader

.

Promotie
688,00 659,00
Gastenboek
Christophe Gevaert 
Gisteren bestelling geplaatst van Garni...
michel 
mijn weerstation was stuk ,ik heb toen een...
Andre 
Mijn buitensensor was stuk, en van een oud...
Ab Vogel 
Fijne leverancier om zaken mee te doen en...
d van Leeuwen 
Heb de Garni1025 besteld, goed en netjes...
Thoom 
Gaat over Weerstation: Garni 1025...
Ron Oudmans  
Zoals altijd netjes geleverd
Wim Hozee 
Had een defecte T/H (temp en vochtigheid)...
E.H. Bos 
Zeer tevreden. Vandaag besteld, morgen in...
HJ Schipper 
Supersnel contact via de mail en ook nog...
Gertie 
De aankoop is keurig en netjes ontvangen....


Garantie:
 

Indien uw product een defect vertoont binnen de garantieperiode, kunt u contact met ons opnemen.

Dit kan via: support@weerstationkopen.nl

Vermeld in uw email het ordernummer en een omschrijving van het probleem. Uiterlijk de volgende werkdag krijgt u van ons bericht of het probleem onder de garantie valt en hoe het eventueel verder wordt afgehandeld.

De kosten voor het opsturen van defecte artikelen zijn voor rekening van de klant. De kosten voor het terugsturen van de gerepareerde/vervangen artikelen zijn voor rekening van Weerspecialist.
 

Retourafhandeling:
 

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product ter retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alléén ongebruikt (dus niet buiten gebruikt!), compleet en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Bestelde batterijen worden niet retour genomen.
De kosten voor het retour zenden zijn voor uw rekening.
 

Vóórdat u tot retournering overgaat, meldt u de retournering aan op: support@weerstationkopen.nl
 

U ontvangt dan een retourformulier dat u invult en bij de zending voegt.U kunt hier alvast het formulier downloaden.
 

Zodra wij het product in goede staat retour ontvangen hebben, zal het aankoopbedrag en de aan ons betaalde verzendkosten op uw rekening worden teruggestort. 
 

Klachten:
 

Indien er zich een geschil voordoet tussen de koper en Weerspecialist / Weerstationkopen, is er de mogelijkheid tot bemiddeling door Stichting Webshop Keurmerk. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van SGC (www.sgc.nl)